• 1401/08/09 - 13:48
  • تعداد بازدید : 509
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی عنوان کرد:

ما موظف به رسیدگی امورات مرتبط مردم در اقصی نقاط کشور هستیم.

معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی با برخی صاحبان صنایع وابسته دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، دکتر مودودی معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان دامپزشکی کشور روز یکشنبه 1401/08/08طی بازدید از نحوه ارائه خدمات دامپزشکی در شهرستان بستان آباد از توابع استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از سنجش های کار آمدی نظام اداری پویا, میزان رضایت مندی شهروندان و بسترسازی لازم جهت تسهیل ارائه خدمات به عموم مردم است، گفت:  لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در تمام سطوح مدیریتی دامپزشکی و پاسخگویی شفاف و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع  از اولویت های کارکنان دامپزشکی در اقصی نقاط کشور عزیز اسلامی مان می باشد.

وی افزو: مؤلفه هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، تکریم ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب در اجرای تکالیف و خدمات در بستر قانونی, عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می شوند.

دکتر حسین مودودی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی به همراه کارشناسان تیم بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان و جمعی از مدیران دامپزشکی استان و شهرستانی از برخی واحدهای دامداری و... بازدیدهای لازم را به عمل آورده و از دقت عمل و تلاش های همکاران اداره کل دامپزشکی استان و شهرستان بستان آباد تقدیر نمودند.

  • گروه خبری : اخبار اصلی اسلایدر
  • کد خبر : 291878
کلمات کلیدی
دکتر مرتضی مروتی

دکتر مرتضی مروتی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه