بررسی طرحهای عمرانی و رفاهی کارکنان در سومین جلسه کمیته اداری دامپزشکی آذربایجان شرقی
سومین جلسه کمیته اداری ادارهکل دامپزشکی آذربایجان شرقی با محوریت پیگیری طرحهای عمرانی، رفاهی و توسعهای و بررسی روند اجرای مصوبات پیشین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ادارهکل دامپزشکی آذربایجان شرقی، سومین جلسه کمیته اداری این ادارهکل به ریاست مهدی حامی، مدیرکل دامپزشکی استان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع و اعضای کمیته در محل اتاق جلسات ادارهکل برگزار شد.
در این جلسه، پس از بررسی مصوبات پیشین، آخرین وضعیت اجرای پروژههای عمرانی و رفاهی مورد ارزیابی قرار گرفت. مدیرکل دامپزشکی استان بر تسریع در تکمیل خانه بهداشت دام تسوج، پیگیری تعمیر و بازسازی ادارات دامپزشکی و همچنین تداوم رایزنیها برای نوسازی ساختمان ادارهکل تأکید کرد.
همچنین موضوعاتی از جمله پیگیری تخصیص زمین به برخی ادارات شهرستانی و کارکنان، بررسی وضعیت کسور بازنشستگی همکاران و پرداخت پاداشهای انگیزشی به کارکنانی که در سال جاری ازدواج کرده یا صاحب فرزند شدهاند، مورد تصویب قرار گرفت.
در پایان این نشست، بر بهروزرسانی سامانه اتوماسیون اداری، ابلاغ شیوهنامه نقل و انتقال کارکنان و تکمیل فرآیند ثبتنام اعضای تعاونی مصرف ادارهکل تأکید شد.
نظر دهید