• 1403/02/24 - 10:01
  • تعداد بازدید : 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اردوی جهادی اداره دامپزشکی شهرستان تبریز در روستای گلوجه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تبریز از برپایی اردوی جهادی این اداره در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.

به گزراش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر ناصر عظیمی با اعلام این خبر افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته توسط اداره، دانشگاه سراسری تبریز و نیروی مقاومت بسیج، کارشناسان این اداره با حضور در روستاهای محروم این شهرستان با برپایی اردوی جهادی، به ارائه خدمات رایگان به دامداران عزیز اقدام نمودند.

رئیس اداره دامپزشکی تبریز اظهار داشت: در این اردو کارشناسان دامپزشکی  ضمن حضور در مناطق محروم ضمن اقدام به ویزیت رایگان 25 راس گوسفند، 2 قلاده سگ و واکسیناسیون 2500 دز واکسن PPr دام سبک و 1000 دز واکسن تب مالت دام سبک،واکسیناسیون 1000 قطعه طیور علیه بیماری نیوکاسل، سمپاشی 20000متر مربع جایگاه دام و سونوگرافی تعدادی اسب و گوسفند بصورت رایگان در روستای هدف انجام گرفت.

دکتر عظیمی افزود: با توجه به ماهیت مردمی بودن این قبیل اقدامات، اداره دامپزشکی شهرستان در تمامی ایام سال و بدون در نظر گرفتن تمامی کمبود و مشکلات در خدمت  روستائیان عزیز می باشد.

وی تصریح کرد: کارکنان این اداره همواره با بسیج تمامی امکانات و توان خویش، تلاش لازم را در تحقق پیش بینی های ارائه شده توسط اداره کل دامپزشکی استان را داشته و این خدمات کما فی السابق تدوام خواهد یافت.

  • گروه خبری : اخبار اصلی اسلایدر,تبریز
  • کد خبر : 319305
kh-tabriz تبریز

kh-tabriz تبریز

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه